Marleen van den End - Visuele Communicatie

Marleen van den End is visueel (grafisch) ontwerper voor duurzame, gezonde en sociale merken, events & organisaties.
Haar expertise is het creëren van een heldere concepten en ontwerpen voor visuele identiteiten (huisstijlen), campagnes, websites, magazines, social media content, animaties en meer. Haar stijl is fris, positief, nuchter en out-of-the-box tegelijkertijd.

Ze werkt het liefst samen met duurzame, gezonde en sociale ondernemers, omdat deze thema’s haar nauw aan het hart liggen. Ze werkt onder andere voor groene energiemaatschappij Greenchoice en HANNN. Zo heeft ze visuele identiteit ontwikkeld van de jaarlijks terugkerende ‘Healthy Ageing Week’ (inmiddels Week voor Meer Gezonde Jaren), de ‘Gezonde Huiskamer’ op wielen en het community-platform ‘Meer Gezonde Jaren’.
Naast het runnen van haar eigen bedrijf verbouwt ze groente in haar moestuin, die ze verwerkt tot gezonde maaltijden, zonder vlees en bomvol groente

Website: https://www.marleenvandenend.nl/